Kansainvälisyys

Kansainvälisyyttä

4H tarjoaa jäsenilleen ainutlaatuisia ja unohtumattomia kansainvälisiä kokemuksia. Vaihtoehtoja on lukuisia: kursseista ja koulutuksista kansainväliseen vaihtoon ja - projekteihin. Tervetuloa mukaan!

Kansainväliset 4H-tehtävät ja monikulttuurisuuskoulutukset eri puolilla Suomea sopivat kaiken ikäisille. Toimiminen isäntäperheenä Suomessa vaihdossa olevalle nuorelle on koko perheen kielikylpy ja antaa eväitä ja rohkeutta osallistua itse nuorisovaihtoihin. Myös kansainväliset leirit sopivat kaikille 14-vuotta täyttäneille. Leiriohjelmat takaavat sen, että jokainen voi kokea onnistumisia monin eri tavoin.

Nuorten ryhmä voi myös suunnitella oman Youth in Action -projektin eli kansainvälisen projektin, joka toteutetaan ulkomailla.

Kansainväliset TOP-tehtävät

Erinomainen tapa valmistautua kansainvälisiin vaihto-ohjelmiin tai lisätä omia kansainvälisyysvalmiuksia on tehdä TOP-tehtäviä. TOP-tehtävissä on runsaasti kansainväliseen vuorovaikutukseen, kansainvälisyyteen ja ilmaisutaitoihin liittyviä tehtäviä.

Tuoreimman tiedon 4H:n KV-tarjonnasta löydät täältä: http://www.4h.fi/maailmalle/

Mikäli olet kiinnostut kansainvälisestä toiminnasta, ota yhteyttä Suviin: suvi.hokkanen@4h.fi