Työpalvelut

Tilaa 4H:n koulutettuja nuoria avuksenne!

4H-työpalvelun tavoitteena on työllistää nuoria ja tarjota nuorelle mahdollisuus tutustua työelämään ja työntekoon. Kaikissa työsuhteissa 4H-yhdistys toimii nuorten työnantajana hoitaen kaikki työnantajan velvollisuudet, joten työntilaajan ei tarvitse huolehtia esimerkiksi vakuutuksista, veroista tai palkanmaksusta.

4H-yritykset ovat nuorten omia yrityksiä, joten he hoitavat esimerkiksi laskutuksen itsenäisesti ja hinnoittelevat itse tuotteensa ja palvelunsa. Tilaamalla 4H-yrittäjän palveluita sinun ei myöskään tarvitse huolehtia työnantajan velvollisuuksista.

Palvelutoimintamme tarkoitus on:

• tarjota edullista, joustavaa ja luotettavaa kotiapua arkeen
  • luoda kontakteja eri sukupolvien välille
  • saada paikallisille pienyrittäjille joustavaa, edullista ja ahkeraa kesätyövoimaa
  • tarjota nuorille työmahdollisuuksia
  • antaa nuorille kokemus työssä oppimisesta ja kehittää nuorten työelämävalmiuksia
  • kehittää ja luoda uusia avustamis- ja työllistämismalleja

Hinnastot ovat nähtävillä eri palveluosioiden sivuilla.

Muistatathan asiakkaana olla ongelmatilanteissa suoraan yhteydessä yhdistykseen! Palaute nuorten tekemistä töistä on meille erittäin arvokasta.

• 4H-Ikäihmistenpalvelu tarjoaa kodinhoitoapua yli 65-vuotiaille helsinkiläisille ja vantaalaisille.
  • 4H-Dog- ja catsitterit tarjoavat apua koirien, kissojen ja muiden pienten lemmikkien hoidossa.

• Nuorten työringin kautta voi palkata nuoria auttamaan erilaisissa kotitöissä ja tapahtumissa.

• 4H-Yritykset ovat nuorten itse perustamiaan yrityksiä, jotka tarjoavat monenlaisia palveluita ja tuotteita.